Telefoniczna obsługa klienta to jeden z niedocenianych, ale bardzo istotnych elementów funkcjonowania firmy. Telefon na infolinię to najczęściej jeden z pierwszych kroków podejmowanych w celu skontaktowania się z nią w różnych celach. Czy funkcjonowanie call center może być jeszcze sprawniejsze? Tak – i jest na to prosty sposób.

Znaczenie telefonicznej obsługi klienta

Zdalna komunikacja z klientem znacznie przybrała na sile w czasach epidemii koronawirusa, kiedy większość przedsiębiorstw niemal z dnia na dzień musiała przejść na pracę zdalną. To wymusiło szybkie znalezienie nowych rozwiązań, ale jednocześnie dało również sporo nowych możliwości – co procentuje zresztą do dziś i co więcej, prawdopodobnie pozostanie na długi czas.

Infolinie rozgrzewały się niemal do czerwoności, a kolejka klientów oczekujących na rozmowę z konsultantem lub kontakt ze strony firmy (w przypadku nieodebranego połączenia) była ogromnym wyzwaniem dla wielu przedsiębiorstw. O ile w natłoku obowiązków i przy znacznie zwiększonej liczbie interesantów oczekujących na kontakt w czasach pandemii było to dla wielu z nich zrozumiałe, o tyle w normalnych warunkach nie można sobie na to pozwolić. Zaniedbanie klienta to prosta droga do tego, by wyrobił sobie złe zdanie o firmie – a takie opinie roznoszą się lotem błyskawicy.

Zadbaj więc o to, by telefoniczna obsługa klienta była sprawna i rzetelna niezależnie od warunków i okoliczności. Jednym z najprostszych sposobów na to, by tak było, jest wdrożenie nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań – jak integracja różnych kanałów komunikacji i dostęp do nich z poziomu jednego oprogramowania.

Integracja infolinii z Microsoft Teams

Firma Systell opracowała program, który pozwala na łączenie kilku kanałów komunikacji i umożliwia dostęp do nich z jednego urządzenia. Kolejnym rozwiązaniem oferowanym przez Systell jest integracja infolinii z programem Microsoft Teams – jednym z najpopularniejszych programów do wideo – i telekonferencji.

Część zespołu pracuje w centralach telefonicznych, a reszta na MS Teams? To rodzi dość poważny problem komunikacyjny, który może skutkować stratą dla klienta. Integracja telefonii z MS Teams pozwala na sprawną komunikację między zespołami, a także z klientami. Połączenie może zostać odebrane w taki sposób, jaki będzie najbardziej wygodny: przez telefon lub oprogramowanie MS Teams. Dla klienta nie jest to żadne utrudnienie – dzwoni jak zawsze na numer infolinii. To od pracowników i ich preferencji zależy, w jaki sposób odbiorą połączenie.

Istotną kwestią jest to, że wszystkie połączenia są rejestrowane: chodzi o wykaz połączeń, ale także o możliwość ich nagrywania i zapisywania w historii połączeń. Integracja telefonii i MS Teams to prosty sposób na zintegrowanie i ułatwienie komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej, a to niewątpliwie przekłada się na sprawne działanie firmy i zwiększenie jej obrotów!

Więcej szczegółów na temat tego, jakie korzyści przynosi program, znajdziesz tutaj: https://systell.pl/integracja-infolinii-z-microsoft-teams/.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj