Sprawny kontakt z klientem, to podstawa funkcjonowania nowoczesnej firmy. Obsługa klienta to jeden z tych elementów, na które warto zwrócić szczególną uwagę, myśląc o rozwoju przedsiębiorstwa. Sprawnie działające centrum kontaktowe pozwala na automatyzację wielu procesów. Co trzeba zrobić, aby stworzyć nowoczesne call center?

Call center – krótka historia

Już w latach 90. ubiegłego wieku, wraz z otworzeniem się gospodarki na zachodnie technologie, zaczęto myśleć o tym, jak usprawnić kontakt z klientem. Od tego czasu branża call center znacznie ewoluowała, a na rynku pojawiły się nowoczesne rozwiązania znacznie usprawniające pracę. Czym powinien charakteryzować się idealny system call center?

Własne centrum kontaktu z klientem

Chcesz zadbać o to, aby klient był zadowolony z jakości obsługi? Pomogą Ci w tym nowoczesne programy. Inwestycja w profesjonalny system się opłaci. Jedną z opcji, którą warto rozważyć, jest Genesys Cloud od https://www.cludo.pl/. To kompleksowe rozwiązanie, dzięki któremu zapewnisz wysoki standard usług. Możliwości jest zresztą znacznie więcej. Wybierając oprogramowanie do obsługi połączeń, zdecyduj się na takie rozwiązanie, które będzie elastyczne i które z łatwością dostosujesz do swoich potrzeb.

Jak dobrać odpowiednią kadrę?

Nawet super nowoczesne oprogramowanie nie zastąpi w stu procentach człowieka. Owszem, chatboty usprawnią pracę, będą w stanie obsługiwać podstawowe zapytania, jednak wciąż istotnym elementem nowoczesnego i sprawnie działającego call center jest człowiek. Zadbaj o to, aby zatrudnić wykwalifikowanych fachowców, którzy będą doskonale przeszkoleni w rozmowach z klientami. Idealny kandydat na to stanowisko powinien cechować się nie tylko wysokim poziomem empatii, lecz musi być także odporny na stres! Wykorzystując rozmaite narzędzia, np. test Gallupa, możesz z łatwością zidentyfikować mocne strony potencjalnych pracowników i poprowadzić ich rozwój w taki sposób, aby przynosili jak najwięcej korzyści Twojej firmie. Pamiętaj, że praca z klientem bywa stresująca – zapewnij swoim pracownikom odpowiedni system motywacyjny!

Nowoczesne call center
5 (100%) 1 vote

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here